Алхімія

Сіді Абуль-Хасан аш-Шазілі, рахматуЛлагі алейгі, розповідав, що на початку своєї кар’єри він мав звичай займатися наукою алхімії, і звертався до Аллага з молитвами, щоб Він дарував йому в ній успіх.

«Мені сказали:« Секрет алхімії в сечі. Опусти в неї все, що хочеш, і це стане тим, чим хочеш ти ». І тоді я нагрів кайло, загартував його в сечі, і кайло перетворилося в золото. Моя присутність духу повернулася до мене, і я сказав: «О, мій Господь, я благав Тебе про отримання певних речовин, але отримав їх тільки за допомогою нечистих речей, але ж використовувати нечисті речі заборонено». Тоді мені сказали: «О Алі, цей світ – бруд, і якщо ти забажаєш його, ти не отримаєш нічого іншого, окрім бруду». Я відповів: «Господи, визволи мене від нього». І мені тоді сказали, «Нагрій кайло, і воно повернеться до заліза». Я нагрів її, і воно стало залізним ».

Містичні вчення Sidi аш-Шазілі (рахматуЛлагі алейгі)

Залишити відповідь

